Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom op het technisch beveiliging prikbord

  • Rob Hamberg

    Hierbij verklaar ik het technisch beveiliging prikbord voor geopend. Het lintje is nu doorgeknipt en de pagina officieel gelanceerd!

    Vanaf vandaag kunnen alle technische beveiliging vragen, en discussies ook plaats vinden op het web. Voor zover bekend was er nergens een plaats op internet om aan anderen te vragen hoe je een specifieke beveiligingcentrale programmeert of de mogelijkheden van een bepaald product kan bespreken. Hiervoor is nu een speciaal technisch prikbord ingericht. Hoewel de vraag (nog) niet erg groot is, neemt http://beveiliging.startpagina.nl het initiatief om dit prikbord te lanceren.

    Het dagelijks beheer zal gaan plaats vinden door iemand van de http://beveiliging.prikpagina.nl en 2 mensen met een technische achtergrond.

    De http://beveiliging-installateurs.prikpagina.nl is onderdeel van www.prikpagina.nl met de prikborden van de dochterpagina’s van Startpagina.nl

    Vragen en antwoorden over de prikborden vind je op www.prikpagina.nl/faq.php

    De huisregels op www.prikpagina.nl/regels.php

    Ik wens iedereen veel plezier toe op dit nieuwe prikbord!

    Met vriendelijke groet,

    Rob Hamberg

  • Pépé

    Gefeliciteerd! ;)

    Alweer een pijler in het gebouw van de beveiliging.

  • Edwin

    Hoi Rob,

    Proficiat!

    Groeten Edwin

  • safegirl

    Van harte gefeliciflapstaart,

    Greetz,

    Safegirl

  • Walter

    goed idee, weer een leuke ontwikkeling in de beveiliging.

  • Choco

    Rob,

    Heel veel succes met deze aanvulling in de digitale wereld;-)

    Groet,

    T(8>N

  • Willem van E

    Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wie heeft zijn gedachten wel

    eens laten gaan over sleutelopbergsystemen voor de mobiele surveillant.

    Op het Internet kom ik hiervoor niet verder dan een kist of een kluis. ik heb

    daar nog wel andere ideeen over. Ik ben benieuwd of er onder ons collega's

    zijn, die daar ook over nadenken, hoe dit anders dan wel beter zou kunnen dan

    de huidige stand van zaken achterin een mobiele surveillance auto. En gestel

    we ander opbergsysteem konden bedenken dan is bij mij de vraag is dit

    economisch haalbaar, ik bedoel zouden er beveiligingsbedrijven zijn, die willen

    investeren in een veiliger en verbeterd opbergsysteem dan de huidige systemen,

    die we nu gebruiken. Gezien de trend en dat is niet alleen in Nederland zo,is er

    steeds meer vraag naar mobiele beveiliging. En de uitrusting van de mobiele

    surveillant, die de werkgever terbeschikking loopt al heel lang niet meer mee

    met de eisen, die er vandaag de dag aan je worden gesteld. Met name als

    het om sleutelopbergsystemen gaat, ben ik van mening dat we in de beveiliging

    met hopeloos verouderde metthodes werken. ik ben benieuwd, of er collega's

    zijn, die deze mening met mij delen en of ze hierover ideeen hebben.

  • Willem van E

    helaas jammer, geen reacties!

  • Jan van Eechoud

    Hi,

    Het is wat laat, deze reactie, maar ik neem aan dat je ook iemand bent die “ beveiligen een kwestie van gezond verstand” vindt???

    Denk dat je op dit forum meer in de richting vasn electronica zou moeten denken…..

    Voor surveillanten nieuwtjes is er een ander prikbord, toch?

    Vr. gr. Jan van Eechoud :)