Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aritech ATS line

  • Arjan

    Hoi allemaal,

    Wie kan mij aan wat informatie helpen over de nieuwe lijn van Aritech (volgens mij heet die de ATS ?)

    Ben vooral benieuwd naar de manier van programmeren, t schijnt dat die anders is dan die van de huidige cd panelen ?

    Alvast reuze bedankt !

  • jcf

    Wat wil je weten arjan…….?

    Is een heel andere opzet….met buslijn……het systeem staat al meer dan een jaar in de markt en volgens mij word er door interlogix (aritech) niks anders meer verkocht…wat je op dit moment besteld is allemaal oude voorraad van de cd panelen…..

    Het is niet meer wat het is geweest met aritech en de grote installateurs in nederland zijn niet echt enthousiast meer……

    Ik kan je wel aan info en documentatie helpen….groeten JeroenArjan schreef:

    >

    > Hoi allemaal,

    >

    > Wie kan mij aan wat informatie helpen over de nieuwe lijn van

    > Aritech (volgens mij heet die de ATS ?)

    >

    > Ben vooral benieuwd naar de manier van programmeren, t

    > schijnt dat die anders is dan die van de huidige cd panelen ?

    >

    >

    > Alvast reuze bedankt !

  • Arjan

    Hoi Jeroen,

    Ik hoorde al zoiets dat het met een buslijn werkte.Waar ik benieuwd naar ben is of het inderdaad netzo werkt als de andere telg van GE interlogix.. de NetworX !

    Zou jij mij bijvoorbeeld een gebruikershandleiding en een programmeerhandleiding kunnen bezorgen / mailen ? Ik wil wel eens zien of dat inderdaad zo is.

    Alvast reuze bedankt !

    Groetjes Arjan

  • Theo

    Kan mij voorstellen dat veel installateurs niet meer enthousiast zijn, er komt nu zeker in het begin een hoop denk-/programmeerwerk bij kijken en dat kost tijd en dus geld. De CD panelen was ophangen en draaien.

    De ATS panelen hebben veel meer mogelijkheden en vooral voor grote installaties is het interessant zeker omdat er rechtstreeks kaartlezers op de bus kunnen worden aangesloten voor eenvoudige toegangscontrole, of via op de databus aan te sluiten deurcontrollers/liftcontrollers ook uitgebreidere mogelijkheden. De panelen kunnen zowel lokaal als op afstand gekoppeld worden, dus schitterende centrale voor technici die weten waar ze mee bezig zijn.

    Ik heb alle mogelijke documentatie en schema's van onder andere de ATS-panelen maar ook van veel andere merken.

    Onze monteurs werken voornamelijk in de hogere risico objecten en grote installaties waar veelal systemen samen moeten werken en dan is de ATS daar veelal geschikt voor.

    GE Interlogix/Security (aritech) is overigens family van Tyco Fire & Security (waaronder ADT/het oude CIPE/het oude AAA en zo nog meer van die wazige verkoopgerichte organisaties), de service is de laatste jaren sterk achter uit gegaan zoals meestal wanneer bedrijven te groot worden.

  • Roger

    Hallo Theo, mischien ben je er wel niet, maar ik las dit stukje en vroeg mij af of jij mij kon helpen aan een instalatuers handleiding voor een ats 2000.

    ik heb so'n paneel bij mij thuis staan en wil hem installeren.

    ik heb wel een kabeltje erbij gekregen maar weinig docu. en geen software.

    mocht je me kunnen helpen alvast bedankt,

    groetn rogerTheo schreef:

    >

    > Kan mij voorstellen dat veel installateurs niet meer

    > enthousiast zijn, er komt nu zeker in het begin een hoop

    > denk-/programmeerwerk bij kijken en dat kost tijd en dus

    > geld. De CD panelen was ophangen en draaien.

    > De ATS panelen hebben veel meer mogelijkheden en vooral voor

    > grote installaties is het interessant zeker omdat er

    > rechtstreeks kaartlezers op de bus kunnen worden aangesloten

    > voor eenvoudige toegangscontrole, of via op de databus aan te

    > sluiten deurcontrollers/liftcontrollers ook uitgebreidere

    > mogelijkheden. De panelen kunnen zowel lokaal als op afstand

    > gekoppeld worden, dus schitterende centrale voor technici die

    > weten waar ze mee bezig zijn.

    >

    > Ik heb alle mogelijke documentatie en schema's van onder

    > andere de ATS-panelen maar ook van veel andere merken.

    >

    > Onze monteurs werken voornamelijk in de hogere risico

    > objecten en grote installaties waar veelal systemen samen

    > moeten werken en dan is de ATS daar veelal geschikt voor.

    >

    > GE Interlogix/Security (aritech) is overigens family van Tyco

    > Fire & Security (waaronder ADT/het oude CIPE/het oude AAA en

    > zo nog meer van die wazige verkoopgerichte organisaties), de

    > service is de laatste jaren sterk achter uit gegaan zoals

    > meestal wanneer bedrijven te groot worden.