Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onderzoekje... Beste toeganscontrole systemen

  • Arjan

    Beste mede collega's…

    Aangezen het hier zo griezelig stil is tijd voor een nieuw onderzoekje ?

    Wat is nou volgens jullie een fijn toegangscontrole systeem ? En dan wel of geen koppelen met een inbraaksysteem maken ?

    Ikzelf gebruik vaak voor particulieren een kaartlezer op de networx.. of een ACT systeem.

    Benieuwd wat jullie prettig vinden werken !

    Groetjes Arjan

  • JvE

    Weet dat het kan…..

    Nog nooit een gebruikt.

    Meeste van mijn klantjes zijn kleine ondernemers zoals winkeliers en particulieren…..

    JvE

    (Doen veel met leuk geavanceerd camera materiaal… )

  • Arjan

    Hoi Jan..

    Ook voor een (luie) particulier kan het leuk zijn om met tags te schakelen ipv een code.

    Ik heb nou zelf ook mn powermax eruitgegooid (na 1 jaar uiterst betrouwbare dienst) en vervangen voor een NX-8 Se (en een NX148 + NX1701).

    Wat voor leuk camera speelgoed heb je ?

    Groetjes Arjan

  • JvE

    Zijn best wel leuke speeltjes voor de mensaen, toch…..?

    Stuur je wel wat info wanneer mijn foldermateriaal klaar is….:)

    Tot horens… JvE

  • pierredejonge

    ………………………..

  • JvE

    Nog één zo'n opmerking en ik stuur je postings MET je e-mailadres naar ADT……..!

    JvE

  • Theo

    Er is maar een bedrijf dat zoveel geld vraagt voor zo weinig kwaliteit als dat ADT bedrijf van je met al die loze beloftes, verkopers die de ballen verstand van beveiliging hebben en alleen maar uit zijn op zoveel mogelijk meldkamer abonnementen. Vandaag zijn wij weer begonnen om weer zo'n fijn ADT systeem te demonteren en er een echt systeem dat wel werkt te installeren. De klant heeft er zo langzamerhand de buik van vol.

    EINDELIJK GERECHTIGHEID.

  • Theo

    Over philips setjes gesproken, de meeste van die Philips REO setjes zijn door ADT gemonteerd, lekker makkelijk in de montage en waarom kijken naar of het ook voldoet aan de wens van de klant.

    Hoe was het ook al weer….

    Wij zijn zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste, en kwaliteit kost nou eenmaal geld. En prijs komt bij de klant op de zevende plaats… Ja hoor ADT-losers droom rustig verder.

    Vandaar dat al die monteurs en ook die manager van de service afdeling zo graag weg willen en onder andere bij ons solliciteren.

  • pierredejonge

    ……………………………

  • pierredejonge

    JvE schreef:

    >

    > Nog één zo'n opmerking en ik stuur je postings MET je

    > e-mailadres naar ADT……..!

    >

    > JvE

    Ik tril helemaal…………….maar ik ben de beroerdste niet….ik zal de gegevens even erbij zetten…..heb je meer tijd om naar die klote systemen van je tegaan zitten kijken……..

    ADT Security Services B.V.

    Vlierbaan 6-12

    2908 LR Capelle aan den IJssel

    Postbus 285 2900 AG Capelle aan den IJssel Netherlands

    Tel: + 31 10 258 48 48

    Fax: + 31 10 442 32 50

    Managing Director - Jan Kuipers

    adt.nl@tycoint.com

    sales.adt.nl@tycoint.com

    www.adt-security.nl