Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe richtlijnen CCTV/toegangsbeheer

  • Theo

    Mensen wat vinden jullie van de plannen om volgend jaar een kwaliteitskeurmerk voor leveren en installaleren van CCTV en toegangsbeheersystemen in te voeren. Dit zou de kwaliteit ten goede komen, is dit een verbetering of alweer geldklopperij.

    Inmiddels zijn er in Ede al examens hiervoor afgenomen voor CCTV (bron: ww.beveiliging.nl (vakblad voor adviseurs en inkopers)

    lees meer (bron: www.vebon.org (opleidingen)

    Elektronisch Toegangsbeheer

    Ook voor Elektronisch Toegangsbeheer is er nu in Nederland een cursus.

    Een cursus die ongetwijfeld deel gaat uitmaken van de certificatieregeling voor elektronisch toegangsbeheer, die wordt verwacht in 2006.

    Na het volgen van de cursus Elektronisch Toegangsbeheer bent u in staat de verschillen in systemen te herkennen, te beheren, eigen security doelstelling(en) te halen en/of hierover te adviseren. De cursus baseert zich op de Europese norm NEN-EN 50133-1 en geeft een goed beeld van de vele begrippen en het gehanteerde jargon in deze sector.

  • JvE

    Hi….,

    Ik gerloof niet dat de klant er om zit te springen…..:?

    Ik in ieder geval niet!

  • pierredejonge

    ………………….

  • JvE

    Pierre….,

    You're full of sh*t………."D

    ''Beveiligingsadviseur'' zeker:? :+

    Ja, hoor mevrouw…….

    Die sensor op de overloop ziet de inbreker in de keuken beneden OOK hoor….! :D

    JvE

  • Pépé

    pierredejonge

    Je bent nu ook hier geblokkeerd, ik heb een aanvraag gedaan om je overal te blokkeren en ga nadenken over een aanklacht tegen jou.

    Pépé(beheerder)

  • jcf

    Beste Pepe….

    Ik erger me ook groen en geel aan zulke gasten….maar een aanklacht…..????

    Ik ben gewoon nieuwsgierig op wat voor gronden je een klacht zou in kunnen dienen tegen zulke gasten….en vooral waar, want ik zit op een forum wat door het bedrijf is aangemaakt waar ik werkzaam ben en daar zitten ook weleens zulke randdebielen…….zou een mooie oplossing zijn…….ik hoor het wel

    Groeten Jeroen

  • Pépé

    Je hebt gelijk, het was wat aan de vroege kant, maar de rust is al weergekeerd…… ;)

    Bij verdergaande scheldpartijen of zelfs bedreigingen is een aanklacht wel degelijk mogelijk op het politiebureau, maar dan moet iemand wel veel verder gaan.

    De offisier van justitie kan dan opdracht geven aan de provider om zijn naam te verstrekken, waarna een gerichte aanklacht ingedien kan worden.

    Men beseft niet altijd dat het gedrag op een prikbord vergeleken kan worden met het oog in oog staan met iemand anders, dan kun je ook niet alles zeggen.

    Zoals je in het dagelijk leven een etiquette hebt, is er op het Web een Nettiquette, de gedragsregels op het Web, als je Googled, zul je hier meer over vinden…

    Een aanklacht zal dan gebaseerd kunnen zijn op smaad, laster of bedreiging.

    Zover was het nu nog niet…. alleen soms wel érg irritant.