Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Proximity print module voor Visonic Powermax pro

  • Johnny

    Hallo,

    Wie kan mij helpen Ik heb sinds kort de Visonic Powermax pro, nu wil ik deze via Proximity tags gaan bedienen,

    Ik heb de Tags besteld en gekregen welke passend moeten zijn speciaal voor de Powermax pro van Visonic, nu wil ik de tags inleren op de P.Pro via het menu kan ik tot de opdracht toon tag geraken, van de 5 tags die ik probeerde programeerd hij er geen een.

    Ik dacht dat de functie proximity staandaard aanwezig was, enkel dit blijkt een optie te zijn.

    Nu heb ik zelf maar even de Powermax pro onderzocht en op het moederboard zit inderdaad een lege conector voor de proximity print module,

    Als dit dan een optie moet zijn moet men deze print ook ergenst kunnen kopen?

    Nu heb ik al heel wat gesurft maar er is niets van terug te vinden.

    Is er iemand met dergelijke ervaring of die weet waar men deze proximity module print kan kopen of is er iemand die een module print heeft welke hij weg wil doen,

    ik hou mij van harte aanbevolen

    Mvg Johnny

    johnnydepoorter@hetnet.nl

  • Jan

    Dacht dat-ie in de maak is….

    Net als nu pas de draadloze binnensirene wordt uitgegeven……

  • globegrabber

    ik ben nu na lang zoeken naar een proximity printje voor de Powermax Pro, er achter waar ik deze kan halen.

    ik heb er een besteld en moet nog worden geleverd.

    maar het ziet er naar uit dat het uiteindelijk nog gaat lukken, om de Powermax Pro met een tag te bedienen.

  • globegrabber

    Ik heb de eerste stuks proximity boards (printjes) voor de Visonic Powermax Pro net binnen gekregen en ik heb er nu een bij mij geinstaleerd en het werkt perfect, als er meer intresse is voor of in deze proximity modules mail mij maar op mijn email adres.

    Mvg Johnny