Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Networx NX-8 terug naar fabrieksinstellingen zetten

  • t

    T

  • networx satel alphavision

    hoi

    nee een networx is niet zomaar te resetten je hebt daar een programmeer tool voor nodig en mocht de download code niet standaard zijn lukt het je niet

    ik weet wel de manier om hem te resetten ook als de download code gewijzigt is dus mocht je intresse hebben om hem standaard te laten maken hoor ik het wel

  • t

    dag,

    heb ik hiervoor een speciale kabel nodig? want zie op de print geen com-aansluiting of iets dergelijks..

    en kan ik deze software ergens downloaden??

    alvast hartelijk dank

    mvg Jelle

  • networx satel alphavision

    hoi jelle

    zoals ik in mn vorige bericht al vertelde heb je inderdaad een een programmeer kabel met een special programmeer kastje van de networx nodig en dan de dl900 software maar als de download code niet standaard is en bijna elke installateur veranderd deze wel moet je de print opsturen naar lobeco deze rekent dan 75euro ex de verzendkosten.

    ik kan het ook voor je doen en reken heel veel minder dus als je intresse hebt geef me dan ff je mail adres

  • networx satel alphavision

    de kabel die je nodig hebt is de nx-586e

  • t

    hoi

    kabel heb ik inmiddels besteld, software DL900 heb ik gedownload..

    kun je me alvast wat tips geven hoe ik moet beginnen? ik weet hoe ik alles moet aansluiten

    maar moet ik nog bepaalde stappen volgen in de software?

    wil als 1e stap alles naar de fabrieksinstellingen brengen daarna vogel ik alles wel uit..

    alvast bedankt voor je reaktie.

    gr Jelle

  • networx satel alphavision

    hoi jelle

    als je geluk hebt staat de downloadcode standaard in de centrale is dit juist dan vul je bij de dl900 het type centrale in druk je dat scherm weer weg en kiest de optie directe kabel verbinding f11

    als je dit doet en de cetrale maakt verbinding dan heb je geluk maar ik denk dat je dat geluk niet zult hebben en dat ie met de fout komt verkeerde downloadcode als ie dit doet heb je pech en kun je wel stoppen of zoals ik al eerder zij ik kan hem wel standaard maken dan voor je dit kost bij lobeco 80euro bij aanzienlijk goedkoper

  • t

    hoi,

    denk je voor je uitleg.

    dinsdag als ik het kabeltje binnen heb laat ik weten hoe het ging..

    mvg, jelle

  • networx satel alphavision

    je hebt het over kabeltje maar heb je eigelijk voor kabel besteld dan

  • t

    ik heb de nx-586e besteld.

    gr jelle