Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Galaxy 16 PLUS of G2-20

  • Marc

    Klinkt allemaal wel leuk, ben alleen bang voor de kunstof kast, krijg meteen een CS met afbrekende pinnen nachtmerrie ;-)

    Beeld integratie wat moet ik me daarbij voorstellen? Camera's koppelen op CCS of speciale pirren met camera erin speciaal voor deze centrale?

    Chiron IP een leuke en goede IP kiezer mag van mij erin komen, doormelding via IPword tenslotte toch de toekomst.

    En een MK8 daar ben ik echt benieuwd naar, eindelijk een andere look en hopelijk ook een keer andere kleuren.

    Mag ik je vragen hoe je aan deze informatie komt want binnen ons bedrijf eigenlijk niets van bekend dat er aan iets nieuws wordt gewerkt.

  • Ronald42

    Niet naar de ASS geweest?? Erg lang staan kletsen in de Honeywell stand. Niet die van ADI. Centrale draait momenteel (expirimenteel) met de Dimension firmware. Het MK8 bediendeel is 100% de MK7 alleen uiterlijk volledig gerestyled echt erg netjes. Stuk platter geen echte toetsen. Er is nog een ander bediendeel opkomst die moet komen tussen het touchcentre en de MK8. RF portal kan direct op de Galaxy flex print worden geprikt net als de GSM kiezer. Komt door de kunstofkast.

    Introductie zou nog dit jaar moeten zijn sterker nog, voor de zomer maar dat zou mij verbazen.

  • Marc

    Druk druk geen tijd gehad voor de ASS.

    Maar leuk om te horen ben echt benieuwd naar het nieuwe “speelgoed” X(

  • Pietje22589

    Ik ben een redelijk anti-galaxy minded. Waarom nu pas? dat ze eerst maar eens een oplossing verzinnen voor de kapotte geheugenbatterijtjes. Da's mijn ongezouten mening.

  • Efastfor

    Euh pietje, das allang gebeurd met de komst van de G3/GD en G2 panelen!

  • Marc

    Uhmmss maar wat als de cel-batterij (CR2025 of zoiets) op de GD niet meer goed is?

    Controleer jij die tijdens je onderhoud? Of vervang je die preventief om de 5 jaar zoals beschreven is?

  • Pietje22589

    Dat bedoel ik…. En met het vervangen? paneel plat, batterij eruit, Oeps! programmering weg? Of wordt ik nu te cynisch? Groet,

  • Marc

    Die knoop cel is te vervangen zonder de CCS plat te hoeven leggen, maar ik snap je puntje wel hoor.

    Vraag me alleen af hoe concurrent CCS'en hun backup handelen, en hoe betrouwbaar dat is.

  • Pietje22589

    Tja, goede vraag. Volgens mij met een condensator. Ik (je begrijpt een aritech persoon) heb wel eens cd paneeltjes zo oud als methuzalem gedemonteerd, en een tijd later weer opgestart met de programmering intact…

  • Efastfor

    We dwalen af maar ok, de G2 heeft idd ook een condensator en geen backup (knoop)cel. Daarnaast is spanning eraf en aan het knoopcelletje zitten een bewuste handeling en niet ‘oeps wat doe ik nu toch’. Middels RSS is een backup ook snel terug te zetten.