Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Toegangs controle

  • FransZwijnenberg

    Ik ben op zoek naar een form van toegangscontrole voor een vereninging waarbij de toegang gekoppeld wordt aan een leden database. Aangezien dit voor mij compleet nieuwe materie is Wie kan mij opweg helpen

    alvast bedankt

    Frans Zwijnenberg

  • Pietje22589

    Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wellicht andere installateurs wel. Wat je wel kan doen, is contact opnemen met een leverancier van toegangscontrole produkten, bijvoorbeeld ARAS, of Norbain.

    Groet,

  • Maurice007

    Hoi Frans,

    Ik heb dit wel eens gemaakt met cardaccess van ARAS en dit werkt prima.

    Je ledenbestand zet je in een excellijst en dan kun je deze lijst inlezen in de cardaccess software.

    In de software kun je aangeven welke info er bij de gebruikers moet komen te staan.

    B.v. achternaam naam adres ledennr telnr. enz.

    Het voordeel is dus dat je de info niet met de hand hoeft in te kloppen, als je een excellijst hebt.

    De pasjes kunnen door ARAS worden bedrukt met je logo en een foto.

    En vanaf je pc kun je het systeem beheren en aanpassen.

    Het programma is zeer gebruiksvriendelijk zowel voor de installateur als de gebruiker.

    Er zijn natuurlijk ook andere systemen waar dit mee mogelijk is ,b.v. van keyprocessor.

    Ik werk heb liefste met cardaccess, keyprocessor is erg omslachtig om mee te werken.

    Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

    De link is een pdf met info

    http://www.aras.nl/file/CA3000.pdf

    Groeten Maurice

  • Ronald42

    Voor een tennisvereniging is Paxton een zeer goede oplossing. Hierbij kunnen ze gebruik maken van hun KNLTB pas. Heb bij diverse verenigingen dit al geinstalleerd werkt perfect.

  • wdejongh@gonen.nl

    Beste Jan,