Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Toegangs controle

  • FransZwijnenberg

    Ik ben op zoek naar een form van toegangscontrole voor een vereninging waarbij de toegang gekoppeld wordt aan een leden database. Aangezien dit voor mij compleet nieuwe materie is Wie kan mij opweg helpen

    alvast bedankt

    Frans Zwijnenberg

  • Pietje22589

    Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wellicht andere installateurs wel. Wat je wel kan doen, is contact opnemen met een leverancier van toegangscontrole produkten, bijvoorbeeld ARAS, of Norbain.

    Groet,

  • Maurice007

    Hoi Frans,

    Ik heb dit wel eens gemaakt met cardaccess van ARAS en dit werkt prima.

    Je ledenbestand zet je in een excellijst en dan kun je deze lijst inlezen in de cardaccess software.

    In de software kun je aangeven welke info er bij de gebruikers moet komen te staan.

    B.v. achternaam naam adres ledennr telnr. enz.

    Het voordeel is dus dat je de info niet met de hand hoeft in te kloppen, als je een excellijst hebt.

    De pasjes kunnen door ARAS worden bedrukt met je logo en een foto.

    En vanaf je pc kun je het systeem beheren en aanpassen.

    Het programma is zeer gebruiksvriendelijk zowel voor de installateur als de gebruiker.

    Er zijn natuurlijk ook andere systemen waar dit mee mogelijk is ,b.v. van keyprocessor.

    Ik werk heb liefste met cardaccess, keyprocessor is erg omslachtig om mee te werken.

    Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

    De link is een pdf met info

    http://www.aras.nl/file/CA3000.pdf

    Groeten Maurice

  • Ronald42

    Voor een tennisvereniging is Paxton een zeer goede oplossing. Hierbij kunnen ze gebruik maken van hun KNLTB pas. Heb bij diverse verenigingen dit al geinstalleerd werkt perfect.

  • wdejongh@gonen.nl

    Beste Jan,

    http://gonen.xs4all.nl/eagledemo/

    Als je een vereniging bent, kun je perfect gebruik maken van de aanwezigheidsregsitratie van De Eagle.

    Klik de link aan en bepaal of het wat kan zijn.

    Ik wil je ook evt bellen, of je kan mij bellen op 078-6520720

    vr.gr.

    Willem de Jongh

  • marthein

    Beste Frans

    Aangezien de KNLTB werkt met passen met een magneetstrip,is het systeem van Paxton het meeste hiervoor geschikt.

    Paxton is al bij vele tennisverenigingen geinstalleerd,en de ervaring is uitstekend hiermee!

    Neem eens kontakt op met Paxton Benelux (in Breda) of Norbain Benelux…,zij weten je op weg te helpen dmv demonstraties of assistentie bij het inbedrijfstellen/opleiding.

    Succes

    René

  • sjaakln

    Wij hebben dit zowel gemaakt met de ATS inbraaksystemen van Aritech. Als met die van de Paxton. Wij leveren dit ook aan particulieren.

    Voor vrijblijvende info mail even op info@beveiligingswinkel.nl