Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Networx

  • Geeltje

    Ik heb nog nooit gewerkt met een Networx nx 4 0f 6 0f 8.

    Nu kan ik 28 april naar Lobeco en wordt het duidelijk.

    Door een overname moet ik er twee even snel naar een andere meldkamer zetten.

    Mijn vraag is deze, hoe dit te doen. Want kan alleen in programmering komen. *8 9713

    Mijn vraag is dus deze hoe eprom nummer te veranderen *8 9713 enz

    Hoe telefoonnummer te doen.

    En als je nog zin heb mijn te helpen ook de install code.

    Indien je erg ervaren bent (networx) heb ik ook wel een baan voor je.

    Met vriendelijke groet, john

  • Ronald42

    Je kunt niet zo maar even iets wijzigen in een Networx. Ook kun je deze niet zo maar even naar fabriekswaarden brengen. De install.code MOET bekent zijn. Er is een module voor om deze uit lezen maar voor 2 centrales is dat een kostbare zaak. Er zijn hier wel mensen die dit voor je kunnen doen.

  • Pietje22589

    hij schrijft toch dat ie de installcode heeft? :)

    met een beetje google kom je ook een heel eind Geeltje!

    http://www.dhzbeveiliging.nl/data/mediablocks/installateurshandleiding%20NX6%20NX8%20en%20NX8plus.pdf

    De rest zal je toch echt even zelf moeten uitvinden, maar dat is met een handleiding niet moeilijk meer bij een networx.

    Succes!

  • Geeltje

    Ach ja had makkelijk voor me geweest als iemand het ff had vermeld hoe, ik geen tijd om boekje door te neuzen.

    Ga wel iemand inhuren ervoor.

    Bij voorbaat dank, geeltje aka John.

  • Ronald42

    hmmm 5minuten geen tijd iemand inhuren voor een uur tja……………………succes………………………..

  • Geeltje

    Moet toch monteur bijkomen. Gaat om overname van vele networx.

    Waarvan twee spoed zijn, ik ( wij ) doen weinig handmatig, lobeco heeft geen links op voorraad deze komen

    als we geluk hebben woensdag binnen. 2 monteurs kunnen pas 28 april naar lobeco.

    Vandaar de vraagstelling.

    Ik ga morgen wel via collega bedrijven informeren.

  • Pietje22589

    Yep, succes!

  • sqouzie

    als je de nx 587 module en de software voor op de pc hebt is alles eenvoudig zelf te te wijzigen, geen code's nodig, die kun je dan zelf aanpassen als je wilt.

    Alleen een dingetje, de ISDN kiezer van networx is alleen via het bediendeel te programmeren.

  • networx satel alphavision

    hoi

    de networx is zowieso erg makkelijk met het bediendeel te programeren tegen de tyd dat jeje laptop aan hebt ben je al een eind met het bediendeel laptop is alleen makkelijk voor zone namen bij grote hoeveelheid zones

    programmeren met je laptop kan trouwens alleen als de download code nog standaard is als de vorige installateur de programmercode 9713 heeft geweizigd en de download code ook kun je de networx niet zomaar programeren tenzij je de lobeco handeling weet om de centrale te hacken en deze ken ik en tegen een leuke vergoeding maak ik de centrale zo weer fabrieksstandaard

    mvgr

  • Pietje22589

    gaan we weer :)