Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de echte ATS Goeroes!

  • Pietje22589

    Ik adviseer een cursus, en begin met de Titan software voordat je met alliance begint. Groet,

  • sebas

    krijgen we truc nog te horen????

    kan het namelijk niet vinden maar het lijkt me wel erg leuk

  • Pietje22589

    sebas Schreef:

    ——————————————————-

    > krijgen we truc nog te horen????

    >

    > kan het namelijk niet vinden maar het lijkt me wel

    > erg leuk

    Actievlag bij gebied uitgeschakeld, macro met 5 seconden tijd naar virtuele ingang bijv. 201. deze als technisch lcd proggen. Dan in systeemopties tekst welkom thuis proggen. Klaar.Succes!

  • sebas

    goed bezig, dank je

  • sjaakln

    Gaaf ga ik binnen kort ook eens thuis proberen.

  • Frans !!

    refe Schreef:

    ——————————————————-

    > beste , ik heb thuis pas een master 2000 hangen

    > ben ik mee aan het experimenteren

    > wat betreft de draadloos op een master nooit van

    > gehoord

    > heeft ieman ervaring met alliance 8300?

    > M.v.g

    Nee ik heb mijn ats in netwerk hangen. en mijn laptop ook ‘draadloos’ vandaar. En ook wel wat ervaring met alliance. Zie alleen niet echt veel meerwaarde. Koppel netzolief meerder panelen via ip onder een systeem.

  • Marco

    Dat is wel een hele goeie!!

    Maar nou ik dit aan het proberen ben, kan ik in systeem opties maar 1 woord intikken bij ‘ingang gebeurtenis tekst’.

    Of moet ik dit nou ergens anders typen??

    Dit is alleen enige die mij logisch lijkt tenminste.

    Ik ben nog maar 1 jaar bezig in dit vakgebied, ben 6 jaar elektricien geweest, vandaar…

  • Pietje22589

    Och ja, jij zegt wat over de advanced, ik over de classic. Je moet beginnen met het ' teken. Dat zal helpen. Dit moet je bij systeemopties doen.

    De zone als technisch lcd. die laat dan de tekst die geprogd staat bij systeemopties zien.

    Succes!