Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

draadloos bewaking camera

  • Security58

    Zijn er mensen die ervaring hebben met de wireless security camera type sitecom 150N?

    Ik heb er twee gekocht om de baby kamer en achter het huis te bewaken, maar de beelden zijn super slecht.

    Zijn er camera`s die echt goed beeld geven ook bij weinig licht? ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee.

    Wie kan me goede raad geven?

  • Pietje22589

    Het is bij weinig licht dat de goede camera's zich onderscheiden van de “goedkope” markt. Sommige camera's hebben infrarood leds om de lens om ook in een donkere situatie nog iets van beeld te geven. Voor een goede camera tel je ongeveer 400 tot 500 euro neer. Om maar even een indicatie te geven van de professionele markt. Er zit ontzettend veel rommel in het middensegment, en een paar betere tot goede. Het is ook een beetje proefondervindelijk welke wel te nemen en welke niet.

    Je kan niet zo veel met mijn antwoord, maar het is niet anders.

    Bezit de camera infraroodleds? Is de camera overdag wel goed? Is er iets aan in te regelen, een camera moet je eigenlijk in een donkere situatie inregelen, niet in een lichte situatie.

    Succes.

    Groet,

  • Security58

    Nee niets in te regelen, info via Ziggo dat deze camera goed was.

    Dus dit was de miskoop van de maand!

    Zal toch naar de professionele winkel moeten, bedankt voor het bericht.

  • Marco Fuldner

    http://www.videofrank.nl/vtdvc87a4090dc-000045-lux-camera-kleur-p-1276.html

    Is weliswaar geen draadloze, maar de beste camera die ik ben tegengekomen, in deze prijsklasse.

    Voor het draadloos maken zijn diverse methoden….

    Je haalt de betere camera's eruit door de lux waardes te lezen, hoe kleiner dit getal hoe beter!

    Meeste camera's werken bij 1 lux, bovenstaande bij 0,00045 lux (!)

    gr. Marco