Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Code rechten ATS

  • Xenon

    Hallo,

    Ik heb een klant met 4 blokken, en deze wil zonder blokkenkeuze

    een code hebben die blok 1 tm 4 uitschakeld, maar alleen 1 tm 3

    inschakeld.

    Iemand enig idee?

    Alvast bedankt,

    Xenon

  • Pietje22589

    je kan bij een van de blokken wanneer die uitgeschakeld wordt een timer starten die vervolgens via een macro en een sleutelingang alleen 4 uitzet. Dus gebruiker zet 1,2,3 uit, en ingang zet 4 uit. vervolgens kan er 1,2,3, ingeschakeld worden.

    Wie zet 4 aan?

    Groet,

  • Marc

    Geld bovenstaande oplossing dan niet voor iedere gebruiker die evt 1 van de blokken waar die timer functie aangekoppeld zit uitschakeld?

    Met andere woorden, stel Mr.X heeft alleen rechten om blok 1 uit te schakelen maar tevens zit die timer functie erop die blok 4 ook uitschakeld……niet handig dan.

  • Pietje22589

    ja, maar dat stond niet in zijn vraagstelling…. Ik kan me geen voorstelling doen van de functie die hij vraagt, maar het kan wel op deze manier.

  • Xenon

    Ze hebben 2 codes die alles in en uit- schakelen.

    1 code die alles kan inschakelen (dus niet uit).

    1 code die alleen de eerste 3 blokken kan inschakelen (ivm hond)

    Nu hebben ze een uitlaatservice die de hond op een ander adres oppikt,

    en thuis afzet. Dan is als ze aankomt alles ingeschakeld, maar als ze gaat

    is de hond dus in blok 4 en mag die niet in. En daar wil ze de uitlaatservice

    maar 1 code voor geven die bovenstaande dus kan.

    Volgens Aritech kan het dus niet.

    Als je me iets meer uitleg kan geven over de timersturing, nog nooit

    mee gewerkt nl.

    Alvast bedankt.

  • Pietje22589

    Geef ze een kode voor uit te schakelen, en gebruik een functietoets om in te schakelen. tijdzone 42 voor F1, koppelen aan uitgang, macro, koppelennaar ingang, ingang pulssleutel met alarmgroep 1,2,3, alleen in.

    Klaar.