Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

loopdeur in rolpoort

  • Pietje22589

    Hoe lossen jullie het op wanneer er een loopdeur in een overheaddeur zit, en daar moet een magneetcontact op?

  • networx satel alphavision

    Hoi

    wij plaatsen dan wel is van die beams of Activa Actief Infrarood dit zijn rails die je op bepaalde lengte kunt bestellen zijn overigens niet erg goedkope oplossingen

  • Kismo

    Hoi,

    Via een rol of krulsnoer

  • Marc

    Kismo Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Via een rol of krulsnoer

    Doen wij ook, krulsnoer.

  • Pietje22589

    Nou, ik heb een overgenomen systeem, en daar sta ik elke paar maanden voor weer een kabelbreuk in zo'n krulsnoer. Een stukje inkorten, en hij gaat weer.

    Misschien hebben ze daar een slechte kwaliteit krulsnoer gekozen. Waar bestellen jullie die?

  • networx satel alphavision

    krulsnoeren zijn erg mooi maar als de deuren veelvuldig gebruikt worden is de kans op breuken best aanwezig ook worden die snoeren regelmatig kapot getrokken

  • Ronald42

    Ik heb het eens draadloos gedaan met een actieve infrarood beam er direct achter. Werkt perfect.

  • sebas

    vaak zit er in de deur een contact dat de roldeur blokkeerd als de loopdeur open is (kan de roldeur niet omhoog) kan je een contact over aansluiten.

    mits aanwezig uiteraard

    of door de rubberenrand onderaan de deur kun je met de bestaande bekabeling mee naar het bedieningspaneel van de deur en het contact onderin de deur monteren

  • Pietje22589

    je bedoeld dat er reserve aders in de bestaande krulkabel aanwezig zijn?

  • sebas

    alsje door het rubber gaat zit daar vaak een druksensor in die bekabeling daarvan gaat op een of andere manier naar de aansluitkast,negen van de tien keer kun je daar in mee

    en anders tay rap je je kabeltje an de bestaande kabel mee