Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Guardall versus Aritech

  • MisterT

    Ik heb 2 offertes gekregen, een voor een ATS1000 systeem en een van Guardall. Die laatste is aanmerkelijk goedkoper. Enige suggestie waarom voor de een of de andere te kiezen?

    Max

  • Ronald42

    1 ding dat mij zo 1.2.3. te binnen schiet is dat Guardall een niet veel gebruikt systeem is. Indien u eens van installateur wilt of moet wijzigen zal het moeilijker zijn hier iemand voor de vinden.

    Met Aritech, Galaxy, Alphavision en NetworX is dit makkelijker.

  • Pietje22589

    Guardall werd in het verleden veel door chubb geplaatst. Ik weet niet of ze dit nog steeds doen. Ik vind het programmeertechnisch maar een onding, echter in het gebruik is ie wel mooi.

    Aritech heeft verschillende lijnen, de ATS1000A is best goedkoop. er is dus een verschil in de ats1000 en de ats1000a. Voor een eenvoudige installatie kan je ook nog kiezen voor een aritech CS, ook zeer prettig in gebruik.

    Ik geloof niet dat ik snel voor Guardall zou kiezen, puur voor wat betreft de ondersteuning nu en in de toekomst. Je hoopt er toch 10 tot 15 jaar mee te doen.

    Veel succes met de keuze.