Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek een handleiding

  • tjerk

    Ik zoek een handleiding van de initial varel vs 35, wie heeft er een en kan mij helpen?

    Tjerk

  • JvE

    tjerk schreef:

    >

    > Ik zoek een handleiding van de initial varel vs 35, wie heeft

    > er een en kan mij helpen?

    > Tjerk

    Hi,

    De naam klinkt meer als:

    een sticker van Varel dan als een type alarmsysteem.

    Maar ik ken er niet zoveel.

    Helaas wordt dit forum niet druk bezocht.

    Succes.

    JvE

  • Theo

    Aritech alarmsysteem vs35 voor 6 zones incl TD8401 kiezer voor aansluiten op de meldkamer. met cd3008 bediendeel

    Gezien de omschrijving in combinatie met het CD3008 bediendeel lijkt het mij een andere benaming (van Initial Varell) voor de CD3401, standaard 6 groepen in beige kast met scharnierend deksel naar beneden en schroefsluiting aan de bovenzijde van de deksel. Het bediendeel heeft aan de rechterzijde een V en een X toets.

    Klopt deze omschrijving een beetje dan heb ik daar alle handleidingen van, zo niet dan moet je een goede beschrijving geven dan kan ik binnen mijn mogelijkheden kijken of ik een handleidng kan bemachtigen.

  • JvE

    Is dit 'm….?

    Gebruikershandleiding CD3401 (SCB)

    Bestandsformaat: Microsoft Word - HTML-versie

    CD3401. Software versie: vanaf V6.0. COPYRIGHT. © SLC BV 1996. All rechten

    voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, overgebracht, …

    www.heinenbv.com/ download%20bestanden/Gebruiker%20CD3401.doc -

    Even weer googlen………of

    Gebruikershandleiding CD9101

    Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat

    CD3401 - II / v6g. Datum:. 01-10-96. 142703999-1. Gebruikershandleiding. ADVISOR

    … Gebruikershandleiding voor de CD3401. CD3401 - II / v6g - 01-10-96 …

    members.home.nl/robklomp/docus/Gebr.Handleiding3401.pdf -

    JvE

  • Theo

    Probleem bijna verholpen het is de CS350 van aritech, zoals Varell en nog een aantal andere installateurs eigen hebben zij hun eigen benaming voor deze centrale.

    Ik heb de handleiding nu nog alleen in hardcopy, morgen hopelijk ook digitaal.

    Of heb jij hem misschien voor Tjerk.

  • Syfer

    ik zal es zoeken of ik wat kan vinden voor je…..

  • Arjan

    Hoi Jan,

    Is het gelukt met die handleiding van die CS350 ?

    Ik heb sinds 2 weken noodgedwonen moeten overstappen naar Aritech :S. (Ben nu bezig op een basisschool met een Galaxy XL500 - 227 zones). Mocht het niet lukken dan kan ik misschien ook nog wel iets regelen voor Tjerk.

    Groetjes en tot later !

    Mail je binnenkort nog wel even, heb nog wat CCTV info / spullen / prijzen nodig..

    Groetjes Arjan

  • JvE

    227 zones…..:?

    Gefeliciteerd…..:)

    Over wat voor bedrag praat je dan en wat voor installatie tijd…..:?

    JvE

  • Arjan

    He Jan, een reactie op je vraag staat bovenaan ;)

    Groetjes Arjan

    JvE schreef:

    >

    > 227 zones…..:?

    >

    > Gefeliciteerd…..:)

    >

    > Over wat voor bedrag praat je dan en wat voor installatie

    > tijd…..:?

    >

    > JvE

  • jcf

    Tjerk…..

    Vs is een typenaam van varel voor de cd panelen…….ze hebben byv…de vs 72 is gewoon een cd 76….

    En die vs 35 is gewoon een cd 36 met iets gewijzigde software….wel een beetje een broodtrommel hoor….hihihi

    Is leuk voor in een woonhuisje maar dan heb je ook alles gehad……en effe over die pirren……ik heb er al veel voorbij zien komen ….als je de duals pak zit je bijna altijd goed maar visonic valt me wel op dat ik daar weinig bij kom voor loos alarmen…..misschien toeval maar ik vind het geen verkeerde pir…..en de guardalls….ook niet verkeerd vooral de astra's niet……

    Groeten Jeroen