Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foxnet systeem

  • Roger

    Hallo, is er iemand die mij kan helpen aan een handleiding van een foxnet inbraak en toegangscontole systeem?

    Deze wordt gemaakt door de firma VSK in belgie en wordt gebruikt door Varel en Burgers Ergon.

  • Arjan

    Hoi Roger,

    Is er specifiek iets wat je wilt weten van dat systeem ?

    Of ben je op zoek naar een gebruikers of installatie / programmeer handleiding ?

    De Foxnet systemen zijn GEEN systemen die je als leek zijnde zo even opnieuw gaat programmeren !

    Groetjes Arjan

  • Theo

    Hoi,

    bij 1 van mijn vorige werkgevers waren zouden wij de derde dealer in nederland worden van VSK.

    Dus ik zou kunnen informeren bij 1 van mijn oud collega's of zij nog handleidingen hebben van dit systeem. Zelf heb ik alleen de commerciele documentatie en een muismat, dus daar heb je weinig aan.

    Ik sluit me verder aan bij Arjan, de foxnet is een gecompliceerde centrale die eigenlijk alleen voor de zg. Integrated Systems moet worden toegepast.

    Je moet als dealer in grootverbruik afnemen en zelf zorgen voor vervoer naar nederland. Je kan er wel hele mooie installaties meemaken met diverse koppelingen, maar voor een kleine installatie kan je veel beter iets anders nemen.

    Dus Roger weet waar je aan begint.