Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er goed aan de Powermax?

  • JvE

    jcf schreef:

    >

    > Draadloos….ja powermax is niet echt slecht maar ik vind het

    > een product voor de onderkant van de markt….leuk voor in je

    > schuur of in je kleine rijtjeswoning maar verder houd het dan

    > ook echt helemaal op…

    >

    > Jeroen

    *******

    Hi Jeroen…..,

    Dus:?

    70% van de markt BESTAAT uit ''rijtjeswoningen….!

    Prettige dag verder…

    JvE

  • jcf

    Nou dat ben ik niet met je eens dat 70% uit rijtjes huizen bestaat…60% van onze klanten zijn toch echt winkels(ketens) (semi)overheid…of bedrijven..en ik werk bij het grootste beveilingsbedrij in nederland…maar je bent het toch wel met me eens dat je geen powermax in een winkel gaat hangen…en daar ging de vraag van de dominee over …hij wilde weten wat er goed was aan een powermax….nou het is een aardig dingetje maar nier meer dan dat..ik zag net dat ie 200 euries incl btw was dus voor die prijs niet verkeerd maar echt niet geschikt voor winkels of bedrijven….maar aangezien het ook geen centrale is die je kan gebruiken voor de meeste borg klassen is het denk ik ook niet van toepassing in bedrijven enz….ik zal hem in ieder geval nooit in mijn huis hangen….al krijg ik hem gratis .ik wil geen enkel draadloos systeem …geen gedonder met batterijen…gewoon kabels eraan weerstanden erin en rammelen met die bak…

    Maar om terug tekomen op de powermax…we hebben er een berg in projectwijken hangen en ja ze draaien over het algemeen zonder noemenswaardige problemen….en dat voor die 200 euries…dus voor die toepassing is ie wel oke..

    Groeten Jeroen

  • JvE

    Hi…….

    jcf schreef:

    >

    > Nou dat ben ik niet met je eens dat 70% uit rijtjes huizen

    > bestaat…60% van onze klanten zijn toch echt winkels(ketens)

    > (semi)overheid…of bedrijven..

    *****Bij mij 50%….

    Neemt NIET weg dat 70 % van de huizen… rijtjeshuizen zijn…:)

    >>>>maar je bent het toch wel met me eens dat je geen powermax in een winkel gaat hangen…

    "***** Wanneer er geen eis van de verzekeraar is:?

    Waarom NIET?

    In de MK. Extra paneeltje OP de MK.

    Een goed geprojecteerd syst. kun je NIET benaderen ZONDER detectie……

    Standaard inluisteren.Op afstand in-en uitsch.

    Lekker draadloos! (heb jij al gehoord dat er wordt gejammed:?)

    (En ook DAT kun je bewaken!)

    >>>>>>hij wilde weten wat

    > er goed was aan een powermax….

    *** Ken hem helemaal niet, maar er zijn ook andere syst…..:)

    >>>>ik zal hem in ieder geval nooit in mijn huis hangen….al krijg ik hem gratis .ik wil geen enkel draadloos systeem …geen gedonder met batterijen…gewoon kabels eraan weerstanden erin en rammelen met die bak…

    ****Hé, Dinosaurus……

    Begon RUIM 6 jaar geleden met draadloos…

    Nog NERGENS ook maar één batterij vervangen!!!!!! :D Denk dat ik minstens 1000 draadloze sensoren uit heb staan..!)

    Vind je hem misschien niet ‘'duur’' genoeg….?

    Wedstrijdje doen…..?

    JIJ een sensor bij plaatsen en ik een…….! (Ik 5 min. werk…. En jij?)

    Dus….:/ Heb je toch niet een beetje last van een vóóroordeel, Jeroen:? :)

    Vr. gr.

    JvE

  • Reja

    Daar sluit ik mij bij aan Jan. Vele installateurs hebben een vooroordeel ten opzichte van draadloze systemen, maar die broodtrommels functioneren over het algemeen gewoon goed en zijn zeer betaalbaar. Wij hebben er een aantal gemonteerd in particuliere woonhuizen, maar ook in bedrijven en zelfs eenmaal in een kelderverdieping van een zeer groot monumentaal gebouw. Daar was draadloos eigenlijk de enige betaalbare mogelijkheid qua installatietijd en mogelijkheden en dat systeem draait zonder problemen. Dat had niemand verwacht !