Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Honeywell (ADI) koopt Gardiner

  • Rob

    ADI heeft bekendgemaakt dat moederbedrijf Honeywell de activiteiten van Gardiner Groupe Europe heeft overgenomen. De eerste helft van 2006 moet het zijn afgerond.

    Bron: Beveiliging Nieuws

  • Theo

    ADI is alleen maar de dozenschuiver, hebben ook materiaal van GE Security (nog niet alles)

    Het is zaak om met beide goede prijsafspraken te hebben en dat hebben wij gelukkig.

  • Theo

    Had gisteren de accountmanager CCTV van Gardiner over de vloer, en deze werd er niet vrolijker van.

    Gardiner heeft overigens hele leuke producten van Samsung, de nieuwe harddiskrecorders 4-poorts en de 16-poorts, met hele goede specificaties.

    Schijnt een knaller te zijn in beveiligingsland, neem nu de 100 beelden per seconde die per uitgang beschikbaar zijn en dus niet verdeeld over de aan te sluiten camera's zoals veelal gebruikelijk, leuke prijs.

    Voor info bel: Jan van Essen 0184-448836 of 06-46342279, hij demonstreert graag de nieuwe recorder en andere producten.

    Dit is geen reclame, maar gewoon een aanbeveling waardig.

  • jcf

    Theo….om even terug tekomen op die samsung recorder….ik hoorde bij ons dat het brandhout is…..ze hebben het apparaat uitgebreid getest en het is het toch niet…

    Groeten Jeroen

  • Theo

    Jeroen,

    Ik heb het alleen nog maar van de kant van Gardiner en de presentatie die hij bij ons heeft gegeven en dat klonk en zag er veelbelovend uit. Volgens hem zou het dus een knaller zijn!!

    Maar ik sta op het punt om er een aantal te gaan bestellen voor een project, dus wellicht kan je wat meer details geven.

    Wat valt er precies tegen aan deze recorders, leken mij wel mooie apparaten.

    Koppelbaar, IP-mogelijkheden, leuke prijs, veel beelden per seconde, makkelijke menu-structuur, eenvoudig te bedienen.

    Maar misschien moet ik er gewoon een op zicht vragen en als het echt niets is kan ik hem alsnog terugsturen. Moet toch mogelijk zijn bij een leverancier die achter zijn product staat, ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden bij de eerstvolgende bespreking met Gardiner.

  • Bart

    Jeroen…. deze recorder is toch niet zo slecht alleen niet geschikt voor alle doeleinden.

    Bartjcf schreef:

    >

    > Theo….om even terug tekomen op die samsung recorder….ik

    > hoorde bij ons dat het brandhout is…..ze hebben het

    > apparaat uitgebreid getest en het is het toch niet…

    >

    > Groeten Jeroen