Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

g2 en g3

  • sieling

    heeft er iemand al ervaring met deze nieuwe galaxy centrales?

    zijn er nog dingen veranderd ten opzichte van de galaxy xl?

  • Theo

    Ik heb zelf de G3-128 gewonnen tijdens de Commerciele Roadshow van ADI en ik moet zeggen als anti Galaxy gebruiker een geweldige centrale. (zie ook onder ïnstalleerd er iemand Galaxy“” ).

    Op zich is er qua programmering niet zoveel verandert, wel is de interne PSTN-kiezer en de RS232 on board interface een goede ontwikkeling. Daarnaast de mogelijkheid om een 4k7 retrokit te bestellen en daarmee kan je installaties van een andere zeer veel gebruikte fabrikant overnemen doordat dan de 4k7 weerstanden gewoon kunnen blijven zitten.

    En een soort van USB stick voor uploaden en downloaden van de programmering, handig voor service.

    Daarnaast natuurlijk voorbereid op de nieuwe richtlijnen: G2 voor klasse 2 installaties en G3 voor klasse 3 en verder.

    Ga zelf in augustus naar de technische overstap-training,

  • Marcel-Rood

    De G3 is geweldig!!! Ik werk al jaren met de galaxy maar ze hebben toch weer verbeter punten gevonden namelijk, als je de onboard kiezer gebruik kun je op het bediendeel zijn hoe de status van de verbinding is, kiezen, verbinding, handshake, dataoverdracht, etc. Variabele weerstand configuratie, en met het programmeren met de hand reageerd de centrale veel sneller. Alleen jammer dat ze de kast aangepast hebben in de oude paste veel meer qua overlengte van de bekabelingen accu beugel. De twee plekken voor extra modulen zitten namelijk lekker in de weg voor je bekabeling en de gaatjes zijn te klein voor de klik afstand houders. Ongeveer die bij een IMOD zitten alleen kun je ze van de voorkant in het gat steken. (Blijft beterzitten dan plakvoet.) Zie Display leverancier.