Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Initital Varel overgenomen door Chubb

  • Martini

    Heren,

    Het schijnt dat Initial Varel is overgenomen door Chubb.

    Mag dit van Nma, wat gaat er met Meldnet, de PAC Eindhoven en Oss gebeuren?

    Ben benieuwd wat ons dit brengt………..

    Gr.MARTINI

  • Theo

    Bericht is nergens nog officieel bevestigd, daarnaast heeft Initial Varell net zelf een overname gedaan.

    Wat betreft AM-Meldnet, deze meldkamer heeft volgens mensen die het behoren te weten, niets (meer) te maken met Initial Varell.

    Dus wachten op een eventuele echte berichtgeving ovcer mogelijke overname, er gaan heel veel geruchten in beveiligingsland (ook mijn huidige werkgever zou te koop staan, en ook dit berust op 1 grote fabel (zegt men).

    Maar over het algemeen genomen wordt het er nooit beter op, in het begin lijkt het allemaal een grote verbetering maar later gaat men met een botte bijl te keer en worden de eigen regels doorgedreven.

    Maar we wachten in spanning af….

  • Jan vE

    Hi,

    Laat maar lekker rommelen in beveiligingsland! :D

    Heb er geen last van.

    Mijn klanten betalen geen € 800 voor een cameraatje!:)

    Heb mijn boterhammetje en groei gestaag.

    Zoek WEL een (zaken)partner, trouwens…!

    Iemand lef? Of weet je iemand?

    Jan v. E.

  • Theo

    Er gonzen de laatste tijd berichten (uit betrouwbare bron) dat Initial Varell zelf te koop staat, wie biedt??

  • Rob

    Beveiliging Nieuws - 07 december 2006 - De hoofddirectie van Rentokil Initial heeft besloten een onderzoek te doen naar de positie van de elektronische beveiligingsbedrijven binnen het concern. Initial Varel Security in Nederland maakt deel uit van het Britse Rentokil Initial.

    http://www.beveiligingnieuws.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=4821

  • Erik

    Rentokil engeland wil alle in hun handen zijnde beveiligings bedrijfen in een verkopen.

    Chubb lips is geen overnamekandidaat.

  • Martini

    Tja zoals ik vorig jaar al heb voorspeld………..

    Ik wens ze veel sterkte!