Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Galaxy 18 kiezer

  • jeroen

    ik ben bezig met een galaxy 18 centrale thuis te installeren maar ik kom er niet meer uit.

    Is er misschien ergens aan een installatie handleiding te komen?

    Verder heb ik nog het probleem dat ik de centrale naar mijn gsm wil laten bellen maar als ik dit test dan wordt ik wel gebeld maar de centrale blijft dit herhalen.Moet ik het gesprek accepteren door midel van een cijfercombinatie?

    Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen.

    Alvast bedankt

    Jeroen

  • sieling

    hoi jeroen

    je probleem zit hem in het aantal belpogingen

    je kan de melding niet aannemen en horen wat er is

    het enige wat je kan doen is hem op 1 keer bellen zetten

    dan belt hij maar 1 keer (eventueel 2 nummers)

    ik weet niet hoe oud deze kiezer is maar is sms geen mogelijkheid?

    ik wil je wel een handleiding sturen maar ik heb je email adres niet

    kan je deze vermelden?

    groeten

    sieling

  • jeroen

    Hoi Sieling

    bedankt voor de snelle reactie.

    Ik dacht dat je met een code het gesprek kon aannemen zodat de centrale weet dat de melding is doorgekomen,maar helaas dat kan dus niet.

    Ik weet niet of de kiezer die ik heb ook kan sms'en want dat is natuurlijk veel beter.

    Als je mij de handleiding zou willen sturen dan kan ik kijken of ik dat aan de gang kan krijgen.Ik zit ook nog met het probleem dat de verlichting van het bedienpaneel continu blijft branden,is dit normaal?

    Mijn mailadres is web@whatsup.demon.nl

    groeten Jeroen

  • jcf

    Kiezer krijgt geen kiss-of……dus hij blijft bellen tot ie een ons weegt…..

    Display verlichting staat in menu 58……

    Nieuwe galaxy modem kan sms'en……kan misschien de oplossing zijn……volgens mij vanaf 4.32……(denk ik)

    Groeten Jeroen

  • jeroen

    Bedankt jeroen

    menu 58 heb ik gevonden ,ik weet aleen niet hoe ik het in moet stellen.

    Het modem wat ik heb is versie 4.01,dus kan ik daar niet mee sms'en?

    Is zo'n modem te updaten of moet je dan de centrale ook updaten?de centrale is versie 1.07

    Als er iemand een installatie handleiding heeft of mij kan vertellen hoe ik hieraan kan komen dan hoor ik het graag want is toch wel lastig om zo te programeren.

    web@whatsup.demon.nl

    Groeten Jeroen

  • Theo

    Jeroen,

    ik heb via installateurstoegang op de site van Honeywell-ADI wat oude handleidingen opgehaald en je reeds per mail toegezonden, hopelijk kom je hier wat verder mee.

    Zover ik weet moet de software versie van zowel centrale als van de telefoonkiezer overeenstemmen met elkaar, een nieuwer model telefoonkiezer werkt niet met een verouderde softwareversie van de centrale. Normaal gesproken is de snelste en goedkoopste manier om de Eproms te vervangen van beide. Nadeel dit is alleen voor klanten van Honeywell ADi te koop, eventueel via via.

    Ook kan middels een Flash Programming kit deze upgrade uitgevoerd worden, deze kit bestaat uit een interfacemodule en een stukje Flash software, wel moet je dan Galaxy gold softtware hebben en een RS232 module.

    Maar er zijn op dit Forum meerdere mensen die veel werken met Galaxy, ik zelf heb er maar weinig mee gewerkt.

  • jeroen

    Hoi Theo

    Bedankt voor de genomen moeite.De centrale heb ik middels jou handleidingen goed kunnen instellen.

    Ik zoek nu alleen nog een manier om de centrale te updaten zodat deze sms berichten kan versturen,als er iemand weet waar ik dat kan laten doen of als iemand weet hoe ik dit eventueel zelf kan doen dan hoor ik het graag.

  • Theo

    Hoi heren/dames,

    Joey stuurde mij onderstaand berichtje, de handleidingen heb ik hem inmiddels toegezonden, alleen was zijn vraag nog wat het betekende als er alleen ****** in het display blijven staan, Ik ga er van uit dat na opstarten deze ***** blijven staan i.p.v. de tekst “configuratie wordt gestart”" (of zoiets dergelijks), ik heb er verder geen ervaring mee, dus wie kan hem verder helpen.

    Zijn email adres is: Joey@generation-audio.nl.

    oorspronkelijk bericht:

    Beste Theo,

    Op Prikpagina heb ik gelezen dat je iemand een handleiding van de Galaxy alarmcentrale hebt toegezonden.

    Is het mogelijk dat je deze ook naar mij e-mailt?

    Misschien weet je ook wat het betekent wanneer er alleen maar ******** in het display staan?

    Alvast bedankt.

    Mvg,

    Joey Abrahams

    Oss

  • Rudy

    Beste heer Sieling,

    Ik lees dat u wellicht aan een Galaxy 18 installateurs manual kunt komen.

    Ik heb tweede hands zo'n centrale gekocht echter dit manual ontbreekt.

    Zou het mogelijk zijn dat ik een exemplaar van u kan ontvangen ?

    Bij voorbaat dank.

    Rudy

    rudy@sinvid.nl