Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

networx nx8 resetten naar fabrieksinstellingen

  • marios

    hoi , ik heb een 2e hands networx nx8 centrale gekocht met nx148 code bedienpaneel en de daarbij behorende code.

    Alles aangesloten , maar nu blijkt die code niet te kloppen. En de installateurscode heb ik ook niet. Kon wel het alarm inschakelen met de afwezig knop. Wie kan deze terugzetten in fabriekstoestand

    groetjes mario

  • JanvanEechoud

    Hi,

    Can do.

    Kost je € 30,00 als je er mee langs komt…. en wat meer als ik bij jou langs moet komen…., maar dan hoef je de print niet uit te bouwen…..

    Waar zit je??

    PS… en vanaf vrijdag 17 juli ongeveer 12.00 uur, zijn we tot zo-avond in de richting van Emmen…, maar misschien woon je wel die kanten op??

    PS…PS… krijg mijn handtekening niet geactiveerd en ook mijn adres niet…

    Bij deze…:

    Borgbeveiligingen.nl… mail naar info@, natuurlijk…..

  • JanvanEechoud

    Ben je een zeemeeuw, Mario….?

    Je komt ff overvliegen…, schijt de boel vol…. en vliegt weer verder???

  • marios

    kan je even niet volgen jan. Zal wel komen omdat ik zo'n lompe brabander ben.

  • JanvanEechoud

    sorry…, ik kan je niet meer helpen……

  • marios

    oke Jan , ik zoek even verder

  • michaelversteeg

    he hallo stuur me even een mailtje dan regel ik het voor 25 euro. ex verzenden kosten

  • ahmet922

    hallo,

    heb onlangs 3 NX8 en 1 NX6 en 2 klavieren gekregen maar heb geen enkele code zou naar fabrieksinstellingen terug gezet moeten worden.

    Is het niet mogelijk alleen de IC te vervangen door een andere voorgeprogrameerde ipv de gehele print op te sturen.

  • Pietje22589

    jan van eechoud, wat is dat voor een uitbarsting? Laten we aub elkaar met een beetje respect aanspreken…. We proberen elkaar hier allemaal te helpen.

  • Ronald42

    Er is een maniier om ze standaard te maken naar het schijnt maar deze word door een ieder die het weet angstvallig geheim gehouden om er, naar ik aanneem aan te verdienen. Uitlezen is mogelijk en div. personen doen dat voor je voor een heel redelijk tarief niets mis mee. Echter mocht ik ooit te weten komen hoe het gaat zonder pc, en het schijnt te kunnen, dan schrijf ik hier een uitgebreide handleiding.