Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de echte ATS Goeroes!

  • Frans !!

    Als ik mijn alarm uitschakel als ik thuis kom, staat er netjes ‘welkom Thuis’ in mijn display, en geeft hij daarna weer netjes de standaard LCD tekst weer.

    hebben jullie dat ook?

  • Pietje22589

    de advanced of de classic… de classic heb ik dit nog nooit bij gezien, en de advanced weet ken ik nog niet goed genoeg.

  • Frans !!

    Op de classic (mijn favoriet nog steeds..). Kan je oneindig veel mee.

    De advanced kan het denk ik niet mee. Daar Ben ik ook nog niet zolang mee bezig maar heb er al wel van alles mee gedaan.

    Wat heb jij thuis hangen?

  • Pietje22589

    Een CS-je. Hang zakelijk veel ATSsen weg in luxe woonhuizen. Ik dacht daarom dat ik alle trucs wel wist, maar dus niet!

  • Frans !!

    Mischien tijd voor een ATS thuis? Mooi speelgoed man!

    Heb ook wel woonhuzien gedaan, maar nu vaker bedrijfdpanden met toegangscontrole en meerdere vestigingen koppelen over IP.

    Het houd nooit op. maar voordat je echt alles weet… Ik denk dat onze vrienden in weerd zelfs lang niet weten wat je er allemaal mee kan!

  • Pietje22589

    Daar krijg je idd nogal eens 0 op je rekest. Op zich ook logisch omdat ze de situaties nooit allemaal na kunnen bootsen. 1000x beter dan de helpdesk van adi in ieder geval!

  • Pietje22589

    volgens mij heb ik je welkom thuis truc. Jij verveelt je echt! Ik heb 3 kids thuis. geen tijd voor dit soort komische tests. :)-D

  • Frans !!

    Volgens mij of werkend? Ik heb mijn ATS in netwerk hangen. Kan dus gauw met laptop draadloos van alles testen. Dat kost geen tijd!

    Maar ik vindt het wel leuk om van alles te proberen ja. Trucs genoeg hoor!

  • Pietje22589

    Yep, werkt! Dat zijn nou de leuke gadgets.

    Ga zo door!

  • refe

    beste , ik heb thuis pas een master 2000 hangen ben ik mee aan het experimenteren

    wat betreft de draadloos op een master nooit van gehoord

    heeft ieman ervaring met alliance 8300?

    M.v.g