Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Handleiding Networx NX-1048

  • Ronald42

    Wie kan mij helpen aan een installatie/programmeer handleiding van dit bediendeel. Ik moet van de week een installatie overnemen waar een NX8se hangt met 3 van deze bediendelen. Ik kan best omgaan met de NX8 met het normale bediendeel maar deze hangen hier niet. Ik weet dat ik met # op de klassieke manier kan gaan werken maar wil graag de mogelijkheden van dit bediendeel zien.

    Bedankt, Ronald

  • Pietje22589

    Ik weet niet of je toevallig bekend bent met het CS paneel van aritech. Deze is nagenoeg hetzelfde als de CS5500. Let wel op! wanneer je dit bediendeel aan de oude serie hangt, gebeuren er rare dingen in de programmering. Dit heb ik eens gehad bij een hele grote installatie. Ging ik uit de programmering, had ie zelf de installateurskode veranderd! Het bediendeel schijnt voor de NX10 ontworpen te zijn.

    Wanneer je bij de technische unie klant bent, kun je bij lobeco bellen voor hulp. Goede helpdesk! Zij zijn vast bereid je de handleiding te mailen. Mocht het niet lukken dan vraag ik een ex-collega!

    Succes!

  • michaelversteeg

    had je prive bericht gestuurd voor je email adres maar geen reactie

    heb de handleiding voor je

    gr

  • sqouzie

    @pietje: meen je dat echt van die helpdesk?!

  • michaelversteeg

    sqouzie Schreef:

    ——————————————————-

    > @pietje: meen je dat echt van die helpdesk?!

    ja is een hele goede helpdesk !!!!!!!!!! beter als sommige bij de aldi (adi) helpdesk

  • sqouzie

    nou, dan bel ik een ander nummer als jullie denk ik.

  • Pietje22589

    Ik weet niet of er mensen van adi dit lezen, maar ik vind de helpdesk van adi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik geloof niet dat ik daar 5x een antwoord naar tevredenheid gehad heb. En dan maakt het niet uit of het inbraak of video is. Dus daar ligt nog een enorm verbeterpunt voor adi.

    @sqouzie: Ja sqouzie, dat meen ik. ik bel 0703143123.

  • Ronald42

    En als fervent Galaxy hanger kan ik dit alleen maar beamen. Ja voor de “redelijk” eenvoudige zaken dan weten ze het wel alles wat afwijkt………………………………………..kan…………………………………………heel………………………………..lang…………………..duren.

  • Pietje22589

    Amen.

  • div.alarmsystemen

    Ronald,

    Ik kan jou wel een handleiding toesturen van de NX-10 centrale en het bedienpaneel NX-1048 als jij deze inmiddels nog niet heb.

    Een NX-10 centrale is ook heel goed te programmeren met een NX-148 bedienpaneel.

    Ik hoor het wel.

    Groet