Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ATS1234

  • votlook@hotmail.nl

    Zoals misschien meer van jullie installateurs weten is de ATS1234 al een tijdje niet leverbaar bij GE of UTC. Wij hebben bij meerdere klanten toch echt problemen met de ontvangst van de draadloze componenten op de 1234, voornamelijk draadloze deurcontacten (rf300nw8). Eens geïnformeerd bij UTC (GE vroeger) en het lijkt dat het niet leveren en de storingen toch wel met elkaar van doen hebben.

    Iemand ook geweldige problemen bij klanten met een ATS1234, maar met name het bereik? (supervisiemeldingen).

  • Frans !!

    JoJo,

    Berreik is inderdaad slecht. Al vaker probleem opgelost door een tweede 1234 te plaatsen. Je kunt wel wat rommelen met supervisie tijden maar word het niet safe van! Alleen vreemd is dat soms de melders die het dichts bij de 1234 zitten storing geven.Dit kun je oplossen door het signaal van de melders te ‘storen’ Het signaal van de melders lijkt een beetje op een parapluutje. als je deus echt dicht bij zit ‘straalt’de melder als het ware een beetje over de 1234 heen. Al eens een beetje zilverfolie over het antennetje heen gewikkeld en signaal werd beter!!

    Alleen melders die ver weg zitten hebben gewoon problemen met berreik.

    Mijn advies is ook niet toepassen!! Ik snap dat het soms niet anders kan maar als het om één of een paar melders gaat, kijk dan eens naar de draadloze componenten van visonic niet echt duur en goed berreik.

  • Marc

    Pietje kom er maar in (:P) (zit aan de Galaxy RF Rio te denken op dit moment)

  • Pietje22589

    muhahaha! ja, pak de rf rio, daar wordt het stukken beter van!

    Visonic is een advies, maar ik vind het altijd maar “dinky toy” spul. Het is het toch weer net niet. Maar het werkt wel!

    Let met de ats1234 op dat je de laatste software versie 1.6 hebt. als dit niet zo is, vervangen die handel. Verder heb ik inderdaad een hoop gedoe gehad met supervisie, dit opgelost door de ontvanger te verplaatsen. Verder moet ik zeggen dat het prima werkt!