Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onderzoekje... Beste alarmsysteem voor de installateur

  • Arjan

    Hey Jan,

    > :D. OK. Maar zij gaan er natuurlijk niet zo mee spelen als

    > wij doen……

    > Mark heeft zich wel lekker verdiept in de Freewave…..

    De ondersteuning van Lobeco is heel goed. Ze zoeken veel voor je uit, hun eigen meldbank is superhandig !

    > En ik raadpleeg ze regelmatigvaak voor ‘'technische termen’',

    > om dat ik niet uit de techniek kom….:)

    Lijkt me dan super lastig voor je.. Zeker met NetworX.. die heeft een hele hoop technische termen en snufjes.

  • JvE

    Na 6 jaar ken ik het ding van binnen van buiten…..:D (4-6-8)

    Sta wel eens met mijn oren te klapperen wanneer in een of ander component voor een uitgang…… ‘'abrakadabra’' staat, zoals ‘'open collectoruitgang’'… en zo….

    Zegt me nog niks… Ik test het gewoon uit….:).

    (Mijn accountmanager was ook erg trots dat ik mijn TBV haalde…. (in één keer:D)

    Vind iemand pas knap wanneer ze iets ingewikkelds…. HEEL simpel kunnen uitleggen…..

    JvE

  • Arjan

    Helemaal mee eens Jan,

    > Werkt er misschien een grote verkoopmaatschappij mee zoals

    > ADT, of schavuiten…. zoals Cipe e.d.

    Die kans is groot natuurlijk ! Hoe meer je inkoopt, hoe goedkoper je kan leveren hoe goedkoper je offerte's en meer klanten je binnenhaalt.

    > Half jaartje geleden 54 Freewave's overgenomen van een

    > (overigens goede) verkoper die dacht dat hij NOG meer kon

    > verdienen door het zelf op te hangen…..:D En DAT viel

    > tegen…. (helemaal met een ‘'net-op-de-markt-systeem’')

    Onlangs een orienterend gesprek gehad bij een klein bedrijfje in Almere. Beleggings / beheersmaatschappij wat “even” het klantenbestand had overgenomen van een bedrijf wat voor Securicor systemen plaatste en daar inmiddels mee op de fles is gegaan.

    Of ik daar niet even service aan wou verlenen… :S

    Nou… doe maar niet (ik kreeg wel in lijn met het bedrijf een grote 4x4 twv 47.000 euro omdat iedereen dat rijdt - zelfs de secretaresse)

    Beveiliging is een vak en geen hobby of iets wat je er ven bijdoet

    > Drie hebben hem al van de muur af gehaald….:?

    Zonde…. want het is een harstikke leuk systeem

  • JvE

    ———Hoe meer je inkoopt, hoe goedkoper je kan leveren hoe goedkoper je offerte's en meer klanten je binnenhaalt.——-

    Snap jij nog dat zulke gasten failliet kunnen……:?

    Ze rekenen 70 tot 100% méér voor een systeem dan ik………….. en gaan dan nog failliet….:?

    ——–Of ik daar niet even service aan wou verlenen… :S

    Nou… doe maar niet (ik kreeg wel in lijn met het bedrijf een grote 4x4 twv 47.000 euro omdat iedereen dat rijdt - zelfs de secretaresse)——-

    Wat is er mis mee:? Of was de vergoeding erg laag….?

    JvE

  • JvE

    Heb je e-mail adres opgeslagen….

    Misschien hebben we nog eens iets aan elkaar….:), of voor elkaar….:)

    Werk je voor jezelf?

    JvE

  • Arjan

    Hoi Jan,

    - Het bedrijf kwam erg schreeuwerig over

    - Optisch leek het allemaal heel erg gelikt, grote auto's, snelle vertegenwoordiger / manager

    - Maar 1 servicemonteur op 500 klanten ? - De installaties ken je niet eens, helemaal geen recente gegevens bekend - geen idee wat je binnenhaalt.

    - Hun hele insteek was gewoon verkeerd. Dit deden ze er gewoon even naast naast hun beleggingen, gebouwenbeheer ed.

    Beveiliging is een vak, geen hobby

  • Arjan

    Gelukkig niet zeg !!

    Mijn vader wel (aannemer).

    Je mag me best mailen of toevoegen op msn hoor !

  • JvE

    Moet je gewoon gaan doen…….:) (ECHT!!!!)

    En MSN- nen weet ik niks van……

    Ik ‘'Skype’' Skypename= janvaneechoud

    JvE

  • JvE

    Mocht je zelf niet sturen……?

    Service&Onderhoud = 115, 00

    25 voor het bedrijf……

    35 voor jou……..

    55 voor een freelancer die jij hebt aangetrokken…..?

    JvE

  • jcf

    Freewave…..nooit van gehoord……soort powermax of zo?

    Ja ik heb het niet zo op draadloos speelgoed……

    Verder is de galaxy echt geen verkeerd systeem hoor…..niet alleen “snelle”verkopers verkopen ze…verschillende grote winkelketens (klanten van ons) hebben ze hangen…….perfect systeem………en de onyx is eigenlijk een chubbsecurity product maar worden ook door collegabedrijven opgehangen…..echt een heel goed systeem………

    Nou weer op de hoogte……….werken jullie trouwens in de service of een andere functie binnen een beveiligingsbedrijf???

    Groeten Jeroen