Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onderzoekje... Beste alarmsysteem voor de installateur

  • JvE

    Hi,

    ———Freewave…..nooit van gehoord……soort powermax of zo?——–

    Ja.

    ————Ja ik heb het niet zo op draadloos speelgoed……—————–

    Hoeveel ERVARING heb je er mee??????

    ——–Nou weer op de hoogte……….werken jullie trouwens in de service of een andere functie binnen een beveiligingsbedrijf???———

    Ik heb sinds 6 jaar een electr. Beveiligings bedrijf met actieve promotionele activiteiten waardoor ik er vanaf dag 1 van kan leven……

    Arjan is inderdaad in loondienst en ik ga hem bewerken dat-ie voor zichzelf gaat beginnen…….:D

    Vr. gr. Jan v. E.

  • jcf

    Jan…..

    Even reageren op je berichtje…………ik heb veel ervaring op draadloos gebied…..wij servicen die al een jaartje of 4 en ik kom daar dagelijks bij……het bedrijf waar ik werk is een beveiligingsbedrijf dus wij doen dat niet erbij……alles op het gebied van beveiliging en anders niets…..

    Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je in deze tijd nog wat kan verdienen in de beveiliging……..zoveel grote spelers in de markt die met een leger adviseurs de weg op gaan om met bodemprijzen de bedrijven en particulieren tebewerken….als ik zie wat ze bij ons installeren en dan de prijzen…..het lijkt wel of we het soms weggeven en dan zijn we in geval van storing 9 van de 10 keer ook nog binnen 4 uur terplaatsen om de storing optelossen en dat 24 uur per dag 365 dagen per jaar…dus ik weet niet of het zo verstandig is om iemand teadviseren om voor zichzelf tebeginnen…

    Groetjes Jeroen

  • JvE

    Klopt… En wie gaan er nou regelmatig failliet…..?

    De grote jongens….. Ook veel overnamens…..

    Zolang je actieve promotie durft te doen gaat het je altijd goed.

    Er zijn altijd mensen die het jou gunnen….. en onze prijzen ZIJN helemaal niet veel hoger dan bij de grote bedrijven….

    Ik reken € 100, 00 meer voor een basissysteem dan de ‘'Bouwmarkt’'.

    En mijn service is onovertroffen hè, zoals mijn 300 klanten getuigen…. :)

    JvE

  • jcf

    Ja maar ik heb iets tegen bouwmarkt systemen……dat kan je toch niet serieus bij een klant gaan ophangen………

    We hebben het over alarmsystemen…..niet of Elro huis tuin en keuken pakketjes…

    Groeten Jeroen

  • Arjan

    Bouwmarkt systeempje ????

    Respect he ??!!! Dat bouwmarkt systeempje (freewave) is een uiterst professioneel systeem wat voldoet aan alle NCP eisen (die elro ook ??) en niet verkrijgbaar is in bouwmarkten.

    Twordt toch eens tijd dat je je wat gaat verdiepen in de specs van dat ding voordat je zoiets gaat lopen roepen !

    Je wil niet weten bij hoeveel mensen er een powermax of freewave aan de muur hangt en hoe tevreden die mensen er mee zijn. Bij dat soort systemen staat 2 dingen ver bovenaan… 1. Klant / bedienings vriendelijkheid en 2. Betrouwbaarheid. Meer heeft een particulier niet nodig en meer wil ie ook niet !

    Overigens plaats ik wel liever een (draadloze) Networx dan een powermax / freewave.. maar dat heeft meer met mn mentaliteit en de klussen te maken :)

    Ps.. Hoe zit t met die handleidingen van die ATS ?? ;)

    Groetjes Arjan

  • JvE

    Goed….,

    Nou worden de systemen die jij ophangt opeens ook verkocht in de bouwmarkt……!

    Is het dan niet goed meer….?

    en de systemen van de ‘'bouwmarkt’' worden door een ‘'echte’' installateur geinstalleerd…..

    Het voordeel van de instal. is tijdwinst…

    En je verdient hetzelfde bedrag in de helft van de tijd…..:)

    Gewoon eens uittesten…… Lekker geavanceerd spul.

    Met je tijd meegaan…:D

    JvE

  • jcf

    Arjan mail me even je adres….stuur ik je de documentatie……

    Groeten Jeroen

  • Syfer

    Mensen toch…………

    Het blijft gewoon een feit dat een galaxy de beste is………. wij ….althans de meeste hier installen de systemen wel……maar het is toch altijd de klant die er mee moet werken….. en dan ben je met een galaxy toch echt het beste uit de voeten…..

    Ik las dat hier iemand een Onyx op 1 wilde zetten als beste systeem…..Als je een top 10 zou maken zet ik een Onyx op nummer 11!!!!! Daarom heet dat systeem ook niet ONYX……maar OOKNIKS……

    Commercieel gezien is het een topproduct ja……goedkoop in elkaar gezet en duur verkopen……..Arjan schreef:

    >

    > Hoi Jeroen,

    >

    > > Galaxy centrale………lekker uitgebreidt en heel handig in

    > > de storingsdiensten…

    >

    > Tja.. de Galaxy…. Persoonlijk ben ik er niet echt kapot

    > van..maar er is vast een reden dat ze zoveel aan de muur

    > hangen bij mensen

    >

    > > Onyx (van Chubbsecurity) ik twijfelde om hem op 1

    > > tezetten……deze centrale kan bijna alles en ook in het

    > > onderhoud en bij de storingen erg handig…

    >

    > De Onyx ken ik helemaal niet ! (en dat gebeurdt me niet vaak

    > ;)) Dus daar kan ik ook geen oordeel over vellen.

    >

    > > Aritech cd paneel…….leuk paneel maar eigenlijk geschikt

    > > voor de electro installateur die alarm erbij doet…….is

    > > iets teveel speelgoed voor de serieuze installateur maar wel

    > > erg makkelijke centrale…..

    >

    > De Aritech kent denk ik iedere installateur wel. Als je 5

    > minuten bezig bent dan voel je je gelijk al een beetje

    > vertrouwd met het systeem. Het is een leuk ding, maar meer

    > dan aan en uit moet je er niet mee willen.

    >

    > Gister moest ik “even” een spraakkiezer op een 72 zetten -

    > waarom ze in hemelsnaam uberhaupt een spraakkiezer hebben

    > gemaakt is mij compleet een raadsel… je kan er 3x niks mee.

    > Ook hebben ze veel last van het bekende

    > Alphatronicskwaaltje… de softwareversie conflicten

    >

    > Maar bedankt voor je stem, we hebben weer wat uit te zoeken !