Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alarm

  • karin

    ik snap er ook niet veel van ik kan altijd even informatie op vragen en kijken zijn nog wel meer bedrijven ik moet wel een goed bedrijf hebben niet dat we er weer mee komen te zitten echt 4 dagen in alarm te zitten is geen pretje

  • JvE

    Denk dat een beetje leuk bedrijf gratis komt kijken en alleen service&Onderhoud 1x rekent om de boel ‘'goed’' te maken…

    Wist je het merk….?

    JvE

  • karin

    haha sorry hoor maar geen een bedrijf komt in deze tijd nog gratis kijken de economie ligt al op de grond en echt niet dat er dan een bedrijf is die gratis even komt kijken wat er aan de hand is en ook niet servise en onderhoud gratis doet.

    nee sorry weet het merk niet

  • JvE

    Tja….

    waar woon je?

    wanneer het een ‘'vreemd’', beter gezegd, voor mij ‘'niet werkzaam’' systeem blijkt te zijn , moet ik een andere installateur voor je zoeken…..

    Ik haal dan wel het onderste uit de kan voor je….:)

    Een foto zou al helpen….

    JvE

  • Arjan

    Hoi Karin,

    Kan je mij even laten weten wat er op het bedienkastje staat ? Staat er misschien ergen iets van een type op ? (bijvoorbeeld Aritech, Ademco, CP, CM, ACP, CD, BP of iets wat daar op lijkt ?)

    Laat me het maar even weten, of net als wat Jan zegt. .maak anders eens wat foto's van het bedienpaneel en het liefts ook van een van de bewegingsmelders. Foto's mag je naar dat adres sturen waar je je mails ook heen stuurt.

    Groetjes Arjan en tot op msn

  • karin

    wij wonen in nieuwe pekela in het noorden van het land ik maak morgen wel even foto's van het kastje

  • karin

    en waar kan ik zien waar het merk staat dan ??

    ik maak morgen wel even foto's bij dag licht en stuur het wel op.

    na je mail.

    alvast bedankt arjan

    gr karin tot op msn

  • Arjan

    Heren,

    Naar aanleiding van de foto's die Karin mij heeft gestuurd..

    Het is een “orginele” powermax !

    De toegepaste melders zijn NEXT pirren (zo te zien geen dieren) en draadloze contacten.

    Veel sucses !

    Groetjes Arjan

  • JvE

    Had haar al gemailed dat het de PM is…

    Jij weet daar wel weg mee?

    JvE

    (MOet je dat materiaal nog hebben?)

  • karin

    oke maar dat is nog steeds geen antw op me vraag hoor jongens.